Informatie voor patiënten (Huishoudelijk regelement)
Wat neem ik mee naar de praktijk?
- Je legitimatiebewijs bij het eerste bezoek
- Een handdoek
- Kijk van tevoren de verzekeringspolis na op het aantal behandelingen dat vergoed wordt.
Heb ik een verwijzing nodig?
Er zijn diverse mogelijkheden:
- Je kunt met en zonder verwijzing behandeld worden.
- Bij sommige indicaties is een verwijzing nodig van huisarts of specialist: (bij chronische indicaties en na operatie)
Heb ik recht op vergoeding door mijn zorgverzekeraar?
De vergoeding van een behandeling is afhankelijk van de zorgverzekering en een eventueel aanvullend pakket. Om niet voor verrassingen te komen te staan, adviseren wij altijd vooraf je verzekeringspolis na te kijken om zeker te weten op welke vergoeding je recht hebt.
Wij declareren de behandeling(en) zoveel mogelijk direct bij de zorgverzekeraar. Als je bij ons in behandeling bent, ben je te allen tijde zelf verantwoordelijk voor de betaling van de behandelingen.
Afspraak afzeggen
Heb je een afspraak staan en ben je verhinderd? Laat ons dit minimaal 24 uur van tevoren weten via de administratie. Zij zijn aanwezig op locatie MTC van maandag t/m vrijdag van 8:00-17:00uur en telefonisch te bereiken via 0252-211 317. In het weekend en 's avonds kunt u het antwoordapparaat inspreken of een e-mail sturen naar info@fysiovoorhout.nl.
Bij niet tijdig afzeggen van de afspraak zal 75% van de kosten van het consult voor eigen rekening zijn.
Ik heb een klacht of opmerking
Wij doen ons best om de behandeling en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat je een klacht, opmerking of verbeterpunt hebt over de behandeling. Laat ons dit vooral weten, niet alleen voor jezelf maar ook voor de andere patiënten. Jouw feedback zorgt ervoor dat onze kwaliteit en service in beweging blijven.